
Konuştukça Batıyoruz
david stiebel
S
sedaflora35
14.06.2015
2/10
Vallahi ne yalan söyleyeyim sırf bitirmiş olmak için bitirdiğim ve benim için gereksiz bulduğum kitaplardan biri. Zaten hiç bişi de anlamadım ve aklımda kalacak hiç bir çarpıcı cümlesi bile yok. Bilmiyorum, merak eden bi karıştırsın....
Baskı: Konuştukça Batıyoruz