tara sivec
13.06.2015
Ben kitabı sevemedim doğrusu.Edebi yönü olmayan,bol küfürlü ve argo içeren, içinde anlamsız yere bolca vajina kelimesi gecen bir kitap.
Baskı: Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıklar