H
hergene54

13.06.2015

6/10

Ben kitabı sevemedim doğrusu.Edebi yönü olmayan,bol küfürlü ve argo içeren, içinde anlamsız yere bolca vajina kelimesi gecen bir kitap.

Baskı: Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıklar