fatih murat arsal
16.07.2014
Güzeldi ,bol kavgalı, bol öfkeli ve nihayetinde mutlu son.Daha öncede yazarın e-kitaplarından okumuştum ama bu kitapta cinsellik sanki çok abartılmıştı.
Baskı: Seni Sevmek İstemedim