
Beni Yine Sev
katie cotugno
9/10
Güzel bir kitaptı :) gene her zamanki gibi erkek karakterimiz bizi sinir edip, başına buyruk hareketler sergiliyor .e kızımızda onun hareketlerinin bedelini ödüyor .boş zamanınız da okuyun sıkıntılı bir zamanda okumayın derim bence . çünkü okuduğunuz zaman da önemli bir kitabı sevmek için :)
Baskı: Beni Yine Sev