Beni Yine Sev
Beni Yine Sev

katie cotugno

N
nrchn

12.06.2015

9/10

Güzel bir kitaptı :) gene her zamanki gibi erkek karakterimiz bizi sinir edip, başına buyruk hareketler sergiliyor .e kızımızda onun hareketlerinin bedelini ödüyor .boş zamanınız da okuyun sıkıntılı bir zamanda okumayın derim bence . çünkü okuduğunuz zaman da önemli bir kitabı sevmek için :)

Baskı: Beni Yine Sev