toni blake
23.02.2015
Sevdiğim serilerden biri.Özellikle 2. kitap favorim ama bu kitabıda çok sevdim.Hayat güzeldir tarzında kitaplardan hoşlanıyorsanız tavsiye ederim :)
Baskı: Yeni Günün Işığı (Destiny #4)