L
LadyMaria

23.02.2015

8/10

Sevdiğim serilerden biri.Özellikle 2. kitap favorim ama bu kitabıda çok sevdim.Hayat güzeldir tarzında kitaplardan hoşlanıyorsanız tavsiye ederim :)

Baskı: Yeni Günün Işığı (Destiny #4)