
wendy higgins
05.08.2015
◈ Tatlı Şeytan ◈ ☞ Bu kitabı fazlasıyla merak ediyordum. D&r'ın 9.90 indirimini gördüğüm an satın almam bir oldu ^_^ ❃ Tatlı Şeytan'ın tanıtım yazısıyla merak sardı başını gidiyor bende ∩﹏∩ ⇨ Fırsat bulunca başladım. Başlamak ne kelime bırakmadım kitabı elimden. ❈ Başlangıç kısım zaten ayrı bir ilginçlik, gizemlilikle ilerledi. Okudukça okudum, sevdim ▶ Ancak çok aksi, yoğun, bir haftada başladığımdan kendime sövme durumuna geldim. Resmen devam edebilmek için kitabı, boş zaman arayıp, duruyordum. ✖ Gittiğim her yere, çantanın içinde, her daim bulundu. Ben nereye o oraya misali... ∩△∩ ▷ Yinede çok süründü elimde, 1 hafta süreden daha fazla günde bitirebildim Tatlı Şeytan'ı... ಥ_ಥ ➲ Bu gece de bol ve güzel bir boş vakit bularak final yaptim. Bu fırsatı kaçırmamak iyiydi. ☞ Bu kitaptan sonra farkkettim ki ; ❊ Melekli, iblisli, nefilli, şeytanlı, vampirli, cadılı, kurt adamli (son üçü kitapta bulunmasada ) karakterli kitapları okumaktan zevk alıyormuşum ●﹏● ◦ Yani doğaüstü ve insanüstü olaylar özellikler felan filan.. ❃ Arada sırf bu tarz alıp, okuyup kendini mutlu etsem iyi olur ∩▂∩ ⇨ O yüzden Tatlı Şeytan'ı okurken hiç sıkılmadım ⇨ Benim için durağan da değildi. ⇨ Akıcıydı ✺ Karakterlere de bayıldım ◇ Heleki sahip oldukları özelliklere, ayrıcalıklı güçler de güzel ve farklıydı ღ ↬ En düzgünü Anna olsada ben diğerlerini de özellikleriyle sevdim ∩﹏∩ ✵ Sonu ise seri bir kitap olduğu için normal bir bitiş ancak heyecan dorukta misali bir şey olmadı ﺴ ✮ Tatlı Şeytan'daki olaylara ve anlatımı sevdim. Duyguyu sevdim. Aktarılmakta olan ifadeler zor değil, kitap okunaklıydı ✎ ➩ Elimde Tatlı Tehlike de bulunsa hemen ona mı başlasam yoksa bir kitap araya koysam mı, bilemedim ~ ✦ Kitap kapağı güzeldi. Kızın olduğu taraf beyaz, erkeğin olduğu kısım siyahlarla kaplı olması gibi güzel detaylar yerinde tasarlanmış ➾ Ancak ki, benim için ne Anna o kızı ; ne Kaiden o erkek karakteri temsil ediyor. Onlar bende çok farklı kişiler :) ◆ İç tasarım güzeldi ✓ Kitap sonundaki bilgilendirime sayfası çok hoştu ~ ~ ~ ✷ Tüm şu yazdıklarım toplanırsa sonuç: ⇁ Kitabı sevdiğim ve herkese, bu tarzı sevenlere, tavsiye etmemdir. ◈Keyifli okuma dileğiyle... ❣ İyi Okumalar ∩▂∩
Baskı: Tatlı Şeytan (The Sweet Trilogy #1)