müge iplikçi
11.06.2015
Gezi'den her rengin aktarıldığı harika bir kitap. İsimler gizli olduğundan her katılımcı özgürce ifade edebilmiş kendini. Duygularımın yoğunlaştığı ve gözlerimin dolduğu çok oldu itiraf etmeden geçemeyeceğim.
Baskı: Biz Orada Mutluyduk