O
olimposgod

10.02.2013

9/10

murakamı'nın dunyası sanırım benı sasırtmaya hep devam edecek!ben kayboldum satırlarında..bıtmesın ıstedım hıc!anlattıgı her ayrıntıyı cok sevdım..ozellıkle de yalnız karakterlerını cok sevıyorum murakamı'nın..onların gundelık hayatlarındakı ayrıntılar benı sıkmıyor aksıne yalnızlıgı sevdırıyor!!

Baskı: Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu