
Dövüş Kulübü
chuck palahniuk
7/10
aslında filmi olan kitaplarda kitaplar herzaman bir adım öndedir benim için ..kitabın verdiğini veremez filmler benim gözümde.. filmlerde en önemli nokta hep eksiktir.. ama bu sefer eksik kalan kitaptı.. :/ film daha iyi geldi bana belkide çok sevdiğim bi film olduğu için ama ilk defa filmi daha tatmin edici buluyorum.. yinede okunmalı herşeyin, kitabın ,filmin yeri ayrı :)
Baskı: Dövüş Kulübü