P
PrensesPeri

22.05.2015

8/10

kitapta bir gizem hakim.hiç birşey açık ve net değil son sayfalara kadar.sevmiyorum böyle kitapları..ama genel olarak akıcı bir konusu ve anlatımı var.

Baskı: Tanrıça (Tanrıça, #1)