
Karmakarışık (Tangled, #1)
emma chase
7/10
Kitabın anlatım tarzıyla başlarda zorlandığım,sonralarında alışarak keyif aldığım,ortalarından sonra ise gereksizce uzatılmış bulduğum eğlencelik çıtır,çerez bir kitap oldu benim için. Yorumun devamı için: http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2015/05/emma-chase-karmakarsk-tangled-serisi-1.html#more
Baskı: Karmakarışık