
Tatlı Şeytan (The Sweet Trilogy #1)
wendy higgins
I
ilkayozgur
21.09.2015
4/10
Düşünüyorum da bir kitapta bütün karakterler nasıl dengesiz olabilir ? Ama bir türlü işin içinden çıkamıyorum. Aslına bakılırsa kurgusunu sevdim. Yani okuyucuyu içine çeken bir kurgusu var yani merakla okuyabiliyorsunuz ama benim sorunum karakterlerdeydi. Öyle ki Anna , içimdeki caniyi ortaya çıkardı. Yorumun Tamamı : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/05/tatl-seytan-kitap-yorumu.html
Baskı: Tatlı Şeytan (The Sweet Trilogy #1)