nur ötken
05.05.2015
Son derece etkilendiğim kitaplardan biriydi. Anlatımı çok güzel ve duyguları size çok iyi şekilde aktarabiliyor.Özellikle günlükteki yazıların anlatımına bayıldım. Çok güzeldi gerçekten. Yazarın yolu açık olsun .....
Baskı: Bir Yalnız Günebakan