E
ebrusn

05.05.2015

9/10

Son derece etkilendiğim kitaplardan biriydi. Anlatımı çok güzel ve duyguları size çok iyi şekilde aktarabiliyor.Özellikle günlükteki yazıların anlatımına bayıldım. Çok güzeldi gerçekten. Yazarın yolu açık olsun .....

Baskı: Bir Yalnız Günebakan