C
cryptex1915

03.09.2013

8/10

Kitap güzel ayrıca umuda yolculuk diye 2.serisi yani kitabın devamıda var.Fakat filmi hiç bir işe yaramaz ordan oraya geçiyor birşey anlaşılmıyor

Baskı: Angela'nın Külleri I (Hatıralar)