I
I was a Cullen

09.03.2015

10/10

Şey... Woww. Aslında yazar anlatıcılı kitaplara her zaman ön yargılı yaklaşan bir insanımdır fakat bu kitapta çok nadir rastlanacak bir şey oldu BaYıLdIm. Evet kitap çok mutlu bir kitap değildi fakat o gerilim bile güzel geldi. Açıkçası distopya türünde okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. 26 lira gibi bir öküz maaliyeti olmasına rağmen ikinci kitabı en kısa zamanda okumak için can atıyorum :) İyi okumalar..

Baskı: Sonsuz Gökyüzünün Altında (Sonsuz Gökyüzünün Altında, #1)