E
ezgi kesgin

01.05.2015

10/10

Şems' i tanıdığım ilk kitaptır. Çok beğenmiştim ve bence yazdığı en güzel kitaptı. Çünkü 2. ve 3. yü beğenmedim...benim hatırladığım kadarıyla 3 son olucaktı ama yazmaya devam etti ben ilgilenmedim açıkçası bi daha kitaplarıyla.

Baskı: Aşkın Gözyaşları Tebrizli Şems