H
hergene54

28.04.2015

5/10

Karakterler ve çeviriden olsa gerek ben kitabı sevemedim.Okunmasa da olur diyebilirim bir sey kaybetmezsiniz.

Baskı: Son Bir Şans Daha (Beau Monde, #2)