samantha grace
28.04.2015
Karakterler ve çeviriden olsa gerek ben kitabı sevemedim.Okunmasa da olur diyebilirim bir sey kaybetmezsiniz.
Baskı: Son Bir Şans Daha (Beau Monde, #2)