ayşe kulin
31.01.2014
Cok Akici bir dille anlatilmis.Keyifle okunucak bir eser.Bu kitapla Ayse Kulin Kendini asmis.Severek okudum.önyargili degilseniz kitap cok guzel.önyargili iseniz okumayin derim.
Baskı: Gizli Anların Yolcusu