E
eEsmerald

31.01.2014

10/10

Cok Akici bir dille anlatilmis.Keyifle okunucak bir eser.Bu kitapla Ayse Kulin Kendini asmis.Severek okudum.önyargili degilseniz kitap cok guzel.önyargili iseniz okumayin derim.

Baskı: Gizli Anların Yolcusu