mario mazzanti
03.05.2015
kitap başta sıkıcıydı, ortası okuttu, sonuna doğru baya heyecanlı ve güzel, sonu bok afedersin. özetle: kitap, çok güzel değil ama berbatta değil. orta dereceli diyelim.
Baskı: Şah Mat (Komiser Sensi ve Dr. Claps, #1)