I
ilkayozgur

08.06.2015

8/10

Yorumun tamamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/06/yeni-dunya-bir-eve-roman-kitap-yorumu.html#more Abartısız söylüyorum bir oturuşta bitti. Zaten puntosu falanda oldukça büyük ve çok kalın bir kitap değil. Dili akıcıydı , kurgu güzeldi falanda sanki adını koyamadığım bir şeyler eksikti kitapta. Belki de karakterlere pek fazla ısınamadığımdan da kaynaklanıyor olabilir bu. Karakterler de aslında iyiydi , hoştu ama biraz yavan kalmışlardı açıkçası.

Baskı: Yeni Dünya (Eve, #1)