L
LadyMaria

15.07.2017

8/10

Kesinlikle bekledigimden çok daha iyi bir kitapti.Yazarin diğer serisini pek sevmemistim.Hediye gelmeseydi bu kitaptan da mahrum kalacaktim.Önyargili olmamam lazimmis.😩Hikayeyi ve karakterleri çok sevdim.Devam kitaplarini merakla bekliyorum. Romantik kitaplari sevenlere tavsiye ederim.😃

Baskı: Sadece Arkadaşız (Not Quite #1)