B
birrccan

05.10.2017

10/10

İskender Pala'nın anlatımıyla oldukça güzel, etkileyici bir kitaptı. Kitabı bitirince kendinizi boşlukta hissediyorsunuz. 2.si de olsaydı da okusaydım dedirten nadir kitaplardan.

Baskı: Bülbülün Kırk Şarkısı