iskender pala
05.10.2017
İskender Pala'nın anlatımıyla oldukça güzel, etkileyici bir kitaptı. Kitabı bitirince kendinizi boşlukta hissediyorsunuz. 2.si de olsaydı da okusaydım dedirten nadir kitaplardan.
Baskı: Bülbülün Kırk Şarkısı