I
ipekdogan

24.05.2013

9/10

kitabı gerçekten çok beğendim. ama devamını okuyamadım. birde sanırım çeviriden dili çok sadeydi

Baskı: Şimşek Hırsızı (Percy Jackson ve Olimposlular #1)