I
ilkayozgur

16.09.2015

9/10

http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/09/ruh-bag-kitap-yorumu.html Not: Detaylı yorumum için bloğuma göz atabilirsiniz. Geldik mi 5. kitaba ? Seri bitiyor diye içim kan ağlıyor ama kitapları da elimden bir türlü bırakamıyorum. Bir çırpıda bitiveriyorlar. Kitabı okurken çeşitli duyguları bir arada yaşadım. Yeri geldiğinde gözlerim doldu , yeri geldiğinde kahkahalara boğuldum , bazen de (aslında çoğu zaman) ağzım beş karış açık kaldı. Şimdiyse boşluktayım. Ne hissedeceğimi , nasıl yorumlayacağımı bile bilmiyorum. Ama öncelikle yazarın hayal gücünü takdir etmekle başlayabilirim sanırım. Gerçekten sağ gösterip sol vuranlardan.

Baskı: Ruh Bağı (Vampir Akademisi, #5)