I
ilkayozgur

22.08.2015

9/10

Yorumun tamamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/06/duman-ve-kemigin-kz-kitap-yorumu.html Bu kitabı neden bu kadar geç okudum acaba ? Hangi akılla bu kadar zaman beklettim ? Kendime ne kadar söylensem az sanırım. Gerçekten çok beğendiğim bir kitap oldu. Özellikle yazarın hayal gücüne hayran oldum. Daha önce melek kitapları çok okudum ama bu sıradan bir melek kitabı değil. Aslına bakarsanız bence konusu zaten direk olarak melekler değil. Cidden kitabın her şeyine hayran kaldım.

Baskı: Duman ve Kemiğin Kızı (Duman ve Kemiğin Kızı, #1)