Kuzey ve Güney
Kuzey ve Güney

elizabeth gaskell

M
Mervekoroglu

27.05.2014

9/10

Dikkat spoiler.Klasiklerden birisi.En son sayfasına kadar merakta kaldım ama son sayfada muradıma erdim.Güzeldi tavsiye eder,m ancak benim için tek kötü yanı karakterler kibarlıktan ölecek diye korktum.Çok yapmacık geldi bana ama zamanında öyleymiş demek ki çümkü tüm klasiklerde öyle.Ayrıca G.R.R.Martin klasiği gibi.Ölen ölene

Baskı: Kuzey ve Güney