ayşe kilimci
25.04.2015
fazlasıyla ataist bir kitap ama betimlemeler ve öyküleri beğendim.Belki böyle düşünenler varsa severek okurlar ,hicivler yerli yerinde ,belki de biraz rahatsız edici düşünceler olmasaydı sevebilirdim de.Öykü anlamında başarılı buldum
Baskı: Sevdadır Her İşin Başı