H
hergene54

28.09.2015

10/10

Romantik komedi tadından yenmez. Kitabı okurken bazen sesli güldüğüm bile oldu.Kesinlikle okuyun hiç pişman olmayacaksınız..

Baskı: Pabucumun Ajanı -1