H
hergene54

06.07.2015

9/10

Ben kitabı herşeyiyle çok beğendim.Bence yazarın ilk kitabı olmasına rağmen, aşk-polisiye karışımı basarılı bir romandı.Okunmayı kesinlikle hakkettiğini düşünüyorum..

Baskı: Aylardan Aşk (Sancaktarlar Serisi #1)