
Gölgeler Diyarı
kate brian
A
Aristokrat :)
15.04.2015
8/10
Kitabı bitireli yarım saat oldu ve hala "Şaka yapıyor olmalısın" diyorum. Çok farklı ve değişik bir kitaptı. Yazarın tarzını sevdim. Tabi ben fantastik bir şeyler bekliyordum o yüzden biraz dumura uğradım ama yinede güzeldi. Tek üzücü yanı seri olmaması bence.
Baskı: Gölgeler Diyarı