A
Aristokrat :)

15.04.2015

8/10

Kitabı bitireli yarım saat oldu ve hala "Şaka yapıyor olmalısın" diyorum. Çok farklı ve değişik bir kitaptı. Yazarın tarzını sevdim. Tabi ben fantastik bir şeyler bekliyordum o yüzden biraz dumura uğradım ama yinede güzeldi. Tek üzücü yanı seri olmaması bence.

Baskı: Gölgeler Diyarı