S
sedef köksal

15.04.2015

7/10

Bu kitabı gerçekten çok beğendim.Yeri bende çok başkadır ama kitap resmen yarım kalmış.Umarım devamı gelir.

Baskı: Karanlıktakiler (Hemlock, #1)