C
certolek

02.07.2015

7/10

Değişik ve ilginç bir kitaptı bence. Sevmesine ve çok şey borçlu olmasına rağmen içindeki gölgede kalma hissini bir türlü atamayan bir kadının buruk öyküsü... Kısa bir kitap. Tavsiye edebilirim. http://herkitapayribirdunyadir.blogspot.com.tr/2015/06/eslik-eden-sonecka-antonovskaya-nina.html

Baskı: Eşlik Eden Soneçka Antonovskaya