nermin yıldırım
11.04.2015
Bazı yerleri çok uzatmış olsa da keyif alarak okuduğum bir kitaptı. Özellikle yaptığı benzetmeler gülümsememe sebep oldu. Vakit geçirmek için okunabilir.
Baskı: Unutma Dersleri