D
doğa ece

03.04.2015

10/10

Kesinlikle diyorum , çok rahat ve zorlanmadan bitirebileceğiniz harika kitaplardan birtanesi ve bittiğinde her zaman olduğu gibi çok üzülmüştüm . Karakterlere aşık olmaya tam gaz devam ediyorum bu arada :D kaçır beni jake ^^

Baskı: Karşı Konulmaz Fırtına