tuna kiremitçi
27.09.2012
Kitabın konusunu ve aktarımını beğenmedim. Sanki yazılmış olmak için yazmış yazar. Bahsi eçen mektuplar sonrası... Sevemedim kitabı...
Baskı: Selanik'te Sonbahar