H
hüma

18.09.2017

7/10

Seri olarak akıcı ve keyifliydi. Tarihteki Ortacağ büyücülük anlayışına yeni ve daha fantastik bir bakış açısı getirmiş. 2 kitapta fazla uzatmadan bitmesi, olayların tahmin edilebilir olsada tatmin edici şekilde ilerlemesi ve karizmatik hortlağıyla bu seriye şans verilebilir diye düşünüyorum. Tek kusuru karizmatik hortlağimı daha fazla okumak isterdim😅😉

Baskı: Kral Katili (The Witch Hunter, #2)