Yazma Sanatı
Yazma Sanatı

stephen king

G
Gulyabanus

12.06.2012

10/10

Kitap çok hoş ve içten... İnsan okudukça yazar olmak istiyor. Tabii Türkiye ile ABD'nin edebiyat ve yayın ortamları çok farklı. Herhalde bizde bir Stephan King çıksa bile kimse dikkate almazdı. Bizler bilim-kurgu ve gerilim-polisiye türlerini yabancılara emanet etmiş durumdayız ki onlar da oldukça iyiler... Ayrıca benzer konuda yazılmış yerli bir kitap bulamadım bilen varsa söylesin...

Baskı: Yazma Sanatı