
Duygu (Bir Türk Masalı, #1)
ışıl parlakyıldız (ışılca)
10/10
İnanılmaz bir kitap. 2 günde bitirdim. Okudum denemez yaşadım resmen. Benim de adım Duygu olduğu için merak edip almıştım ama hiç böyle bir şey beklemiyordum çok etkilendim kendimden bir şey bulduğumdan da değil ama o bağlılık, o sevgi anlatamam yani mutlaka okumalısınız. Kütüphanemin en değerli parçası. Teşekkürler Işıl Parlakyıldız.
Baskı: Duygu (Bir Türk Masalı, #1)