A
Abby_Richter

26.02.2013

9/10

lisenin ilk yılında okumuştum bu kitabı. çabuk çabuk nasıl olacak ne olacak diye heyecanla okuduğumu ve bir yandan da üzülüp ağladığımı hatırlıyorum. çok etkilemişti beni, herkesi de derinden etkileyecektir tahminimce.

Baskı: Annemi Bir Daha Görebilsem