M
madeleine

31.01.2014

10/10

kader bir şekilde yakalıyor işte insanı.yasalar içinde gibi görülen bir insan ticareti ve bundan kurtulmaya çalışan iki kız kardeş.içerikteki fotoğraflar ayrı bir samimiyet katmış kitaba .okurken yaşıyorsunuz.dehşete düşüyor zaman zaman gözleriniz doluyor.etkisinden uzun zaman kurtulamıyacaksınız.

Baskı: Annemi Bir Daha Görebilsem