
Psikopat
john smith
3/10
kitabın üçte biri boş. mecazen değil, boş sayfa yani. 3 yada 2 sayda bir diğer bölüm için atlanan boş bir sayfa var. hikaye oldukça tırt. kapak resmine ve ismine aldanıp gerilim tarzı bir şey bekliyor insan ama o da yok. %80 i öpücük muhabbeti var. yazarı tanımıyorum ama anladığım kadarı ile beyni 13-16 yaş aralığında. bu kadar kepaze bir kitap okumamıştım.
Baskı: Psikopat