
özlem türk
Üzgünüm beğenmedim.Bana göre değildi. Kitap 650 sayfa ve içinde ergen espri ve davranışlarından başka hiç birşey yoktu. Karakterlerin çocuksu davranışları gerçekten sıradışıydı. Yazarında çok genç olduğu düşünülürsek,kitabı yazarın yaşındakilerin daha çok seveceğini biliyorum. Yayın evlerinin watpatte popüler olan her hikayeyi kitap haline getirdiği bu zaman da, ben bu kitapları alırken artık bir kere değil beş kere düşünüyorum. Bu kitapların çoğunun ticari amaçla basıldığı düşünülürse, iyi ya da kötüyü ayırmak biz okuyuculara düşüyor.Emeğe saygım sonsuz. Amatör ruhu destekliyorum ama yine de seçici olmakta yarar var diye düşünüyorum. Tamam yazar çok genç olabilir,watpatte çok okunmuş olup popüler olabilir ama daha önce de söylediğim gibi watpatte yazılan watpatte kalmalı.
Baskı: Annemin Gelini Olur Musun?