9/10
çok tatlı bir kitaptı çok kısa sürede bitirdim:) ama biraz fazla hızlı gitti gelişmeler gibi geldi bana yani herşey heemeen değişti normale döndüsonuca geldik herkes mutlu ve son:)yine de çerezlik olarak okunabilecek içimi ısıtan tatlı bir aşk hikayesi oldu okuyun derim:))
Baskı: Düğün Hediyesi (Four Weddings and a Fiasco, #1)
