I
inci16

08.12.2014

9/10

çok tatlı bir kitaptı çok kısa sürede bitirdim:) ama biraz fazla hızlı gitti gelişmeler gibi geldi bana yani herşey heemeen değişti normale döndüsonuca geldik herkes mutlu ve son:)yine de çerezlik olarak okunabilecek içimi ısıtan tatlı bir aşk hikayesi oldu okuyun derim:))

Baskı: Düğün Hediyesi (Four Weddings and a Fiasco, #1)