cemile sümeyra
28.12.2014
Araştırmayı yapan sadece araştırma yapaymış iyiymiş. Kendisini sanırım objektif bakışından kurtulamayan yorumlarıyla araştırmasını zedelemiş. Iyi bir araştırmacı olduğu kesin. Yorumlarına katlanırım diyebilirseniz okuyun derim
Baskı: Kendi Kalemini Kıranlar