B
barisim

28.12.2014

5/10

Araştırmayı yapan sadece araştırma yapaymış iyiymiş. Kendisini sanırım objektif bakışından kurtulamayan yorumlarıyla araştırmasını zedelemiş. Iyi bir araştırmacı olduğu kesin. Yorumlarına katlanırım diyebilirseniz okuyun derim

Baskı: Kendi Kalemini Kıranlar