
Alacakaranlık (Alacakaranlık, #1)
stephenie meyer
8/10
En sevdiğim ve severek okuduğum Muhteşem karakteri Edward' a aşık olduğum bir kitap. Serinin ilk kitabı olduğu için heyecanı çok fazla yok. Bu yüzden 2 Puanı kırdım. Zaten diğer serileri okudukça Aşk,Heyecan,Macera ikiye katlanıyor. Okuyanlar kesinlikle bu seriye bağımlı olacak.
Baskı: Alacakaranlık (Alacakaranlık, #1)