K
Kayla_Oz

21.03.2012

10/10

Harika, mükemmel, fevkalade bir kitaptı! Okuduğum onca abuk ve saçma kitaptan sonra ilaç gibi geldi bana. Nasıl bitti anlamadım bile. Tüm karakterlere bayıldım, bayıldım, bayıldım... Hala aklıma geldikçe gülüyorum :) Çevirisi de çok güzeldi. ama çevirmen yine yapmış yapacağını ve "efemine" kelimesini kullanmış. Ayrıca direkT yerine direK demeye devam ediliyor :( Ama kitabı o kadar çok sevdim ki, o kadar kusur jadı kızında da olur diyebiliyorum :)

Baskı: Yüreğimdeki Arzu (Desperate Duchesses # 3)