S
Sudaba

13.03.2015

8/10

Kitap cok guzel de amma cokta kisa..Boyle yarim kalmis gibi kisa kitaplari hic sevmiyorum. ama hikayesi cok guzel.. okumayanlar okumali derim

Baskı: Paris'te Balayı