jojo moyes
13.03.2015
Kitap cok guzel de amma cokta kisa..Boyle yarim kalmis gibi kisa kitaplari hic sevmiyorum. ama hikayesi cok guzel.. okumayanlar okumali derim
Baskı: Paris'te Balayı