M
mertcantez

08.12.2014

8/10

İlk kitabına göre oldukça güzeldi fakat yinede bir şeyler eksik gibiydi konu çok güzel fakat duyguları fazla aktaramamış gibiydi yinede bir solukta bitirdiğim kitaptı

Baskı: Sen Gittiğinde (If I Stay, #2)