L
LadyMaria

22.03.2015

4/10

Kitap kabus gibi ... bitmek bilmedi.Konusunu çok beğenmiştim ancak yine hayal kırıklığına uğradım.Size tavsiyem, eziyet çekmek istemiyorsanız kesinlikle uzak durun....

Baskı: Kendine Yalan Söyleme