F
firebender

01.12.2014

8/10

İlk kitap kördüğümü okuyup serinin devamı olmayacak diye çok üzülmüşken ikinci kitap çıktı ve beni çok mutlu etti.Gena nın iblis serisi gibi değil bu seri daha teen-age yönelik bu kötü anlamda değil daha masum anlamında ,yoksa Gena çok grift bir dünya oluşturmuş basmış gaza gidiyor tüm kitap boyunca

Baskı: Karmaşık (Kördüğüm #2)